Söndag och bakis!

I fredags när jag hade lämnat barnen hos deras bestefar så åkte jag ner och hämtade Linn, så hyrde vi happy feet och käkade pizza :D La oss vid elva, båda va super trötta!
Vaknade runt elva på lördagen, gick upp käkade lite frulle, sedan körde jag Linn hem, sen låg jag hela dagen ute i bikini och solade :D Gjorde mig iordning och hämtade Catrin på jobbet, vi pausade lite i slottsparken och njöt av vädret :D Sen va de dags för att börja dricka lite, blanade en ny drink, den va hur god som helst, sen kom Lisa och Sofie, sen blev de vilt, massa kort och vattenkrig, runt tolv när alla var runda om fötterna tog vi en taxi till stobar ( eller va de nu heter) dansade hela tiden och sen va de dags att gå hem, stannade och tog en kycklingkebab :D Var hemma vid halv fem!
Vakande vid halv två idag, gick och köptde lite frulle, sen va vi ute och gick lite, sen åkte jag hem och har bara slappat hela dagen, barnen kom hem vid sex och alla var hur slitna som helst, Henrik somnade när de kollade på film så jag fick bära ner han till sin säng! Nu ska snart Maren och Kasper med lägga sig, och jag med för den delen, är hur trött och bakis som helst!
Imorgon ska jag jobba i barnhagen sedan är de fest igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback