Fredag!

Igår åkte jag ner och mötte Catrin och Lisa utanför sats och hade min sista boxningträning här i Oslo, jag gav allt, helt slut och så jävla kul de va :D Efter träningen  gav vi pernille ett kort på oss, så himla fint ;D
Lisa gick hem och duschade men jag oc h catrin var kvar där och duschade, så gick vi till rema 1000 och handlande mat, de blev spagetti, borkoli och en tomatsås röra, väldans gott, fast de tog lång tid innan vi började göra maten, "vänta lite, ska bara..." sas hela tiden, haha! Så satte vi iaf oss i sängen och käkade och kollade på bäst i sverige! Vid tolv halv ett va de dags för att sova, men istället för att försöka sova attackerade lisa och catrin mig med kittling, jag höll på att dö, blev helt hysterisk, de hela slutade med att jag ramlade ur sängen och slog i nacken, d¨å trodde jag att allt var över så jag la mig ner igen, och skulle sova, men dom jävlarna kunde inte låta bli att kittla mig! haha...
Vakande tjugo över åtta idag, så snoozade vi till tjugo i nio typ, gick upp satte på oss och skulle käka frulle och läsa catrin s lapp, hon hade gått till jobbet tidigare, så gick jag och Lisa in till stan, skulle ju till likningskontoret oc h säga att jag skulle flytta hem, men där fanns inget jag kunde göra, allt sköts i sverige när jag kommer dit, super bra! Så åkte jag hem, var inom parken och lämnade en film till marie, och nu har jag inte gjort så mycke, ska snart käka lite! Ska vara barnvakt ikväll och imorgon är de sista fest kvällen för mig här :(

En vecka kvar till midsommar ;D Vilken helg vi kommer att ha!!!

6 dagar tills jag flyttar hem och 5 tills mamma kommer hit!!

Och halva juni har redan gått, tiden går sjukt snabbt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback