Lördag!

Helgerna är lugna nu :/ Så här lugna har de inte varit på jag vet inte hur länge, men de är skönt med, mina homies, god mat och en bra film, kan rädda varje lugn helg :) Men nästa helg ska minsann inte bli lugn ;)
Igår kväll var jag och Catrin inne på tatoo house och beställde en tatuering, så på onsdag smäller de, igen, fyra år sen jag gjorde min förra! Men jag har bara lite problem på hur den ska se ut, men de får jag fixa ;)
Just nu sitter jag och är barnvakt, vi sitter och käkar chips och kollar på lilla melodifestivalen, sen när Maren och Kasper har lagt sig ska jag kolla på film..
Nu har äntligen de fina vädret kommit hit med :D Så nästa vecka är de bikinin på som gäller, här ska stekas :D

De är bara 19 dagar kvar tills jag flyttar hem, de är helt sjukt vad tiden går!!

Nä nu ringer väl mamma snart :D<3

Kommentarer
Postat av: hullten

Jag kollade också på lilla melodifestivalen - eller ja, hade på i bakgrunden iaf. haha! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback