Lördag!

Igår var de säng gång tidigt, la mig vid halv elva och somnade med en gång :D
Men vakande halv sju i morse, helt klarvaken :S sen började barnen med vakande en efter en, när alla hade vaknat satt vi och käkade frulle på mitt golv för att Yvonne och Trond inte skulle vakan, sen gick vi ut och plockade smultron :D och så gickv i till Henriks barnhage så de kunde leka lite och sen hem, när vi kom hem vid tio hade Yvonne och Trond vaknat och jag slutade jobba!
Ska nog ta och sova en stund nu, sen är de dags för en snabb dusch, köpa vin, träna, sova lite till och sen party :D

En smula (eller rätt så stor) glädje finns inom mig just nu, och de beror på sjukt mycke saker, vissa av sakerna kankse man inte får vara så glad för, men ändå är de en sprudlade känsla inom mig, får se vad som händer!!

Snart kommer jag åka härifrån, jag kommer inte ha Catrin och Lisa vid min närhet, kommer vara sjukt jobbigt, men jag kommer hem till mina underbara vänner hemma, Sara och Tina! <3

lisa och jagemlia och catrintina, jagSara!

Kommentarer
Postat av: nickolina

jag då? :O<3

2007-06-17 @ 16:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback