Packat och klart (nästan)

Nu har jag packat allt nästan, de blev en hel del påsar och väskor, haha! Men har inte ens börjat med kläderna ännu, de får vänta tills på tisdag, jobbigt att ha de i väskor när de ändå är 6 dagar kvar, helt sjukt har fortfarande inte fattat de, kom ihåg när jag hade varit här i 3 veckor, vilken hemlängtan jag hade då, trodde aldrig att jag skulle klara de, sen så hade jag helt bestämmt mig att jag skulle sluta i jul, men så va de ändå nått som gjorde att jag inte slutade iaf, så nu har jag bott här i 11 månader, så mycke minnen som man alltid kommer att bära med sig, och vilka vänner! Catrin, Lisa och Marie, de allra närmaste, mina homies!! <3
Just nu är jag barnvakt, går himla bra, de har kollat på film, vi har gjort massa figurer med såna långa smala ballonger, jag har klarat av att göra en hund :D haha!! Nu ska jag nog lägga Henrik och Joakim..!!

kankse skulle ta och ladda ner en film eller två.. Men vilken ska man ta då!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback