Torsdag!

Har precis kollat på berverly hills, ska snart dammsuga och sedan blir de lunch :D
Nu är de bara en vecka kvar här, tiden går helt sjukt snabbt, har redan varit här i 11 månader, och så många minnen jag har härifrån, och alla vänner jag har träffat här!
Hm idag är de iaf sista boxningsträningen innan jag flyttar hem, och vi har kommit på världens bästa sak till tränaren, hon kommer bli så förvånad, haha!! Har börjat packa lite smått med, och rensat lite, så man vet vilket man ska ha med sig hem eller inte, gud vad mycke jag har packat på mig på den här tiden!
Ikväll blir de sovis med Lisa och Catrin :D De bästa här!! Sen imorgon när jag vaknar ska jag till likningskontoret och säga till att jag ska flytta hem!
Nä nu får jag väl krypa upp ur sängen och göra lite nytta!! :D

1vecka, en liten fjuttig vecka :D

Kommentarer
Postat av: hullten

Lycko dig som slutar om 6 dagar! :) Har jag extremt väldigt tur så sitter jag på tåget hem om 21 dagar och 10½ timmar! Lycka.. :) Fest, fest, fest den 7 juli :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback