Fredag

I torsdags åkte jag ner till stan för att gå på boxningen med Catrin, var bara 6 st, gött de :D Och de va himla kul! Efter träningen satt Lisa och väntade på oss, så gick vi hem till catrin och lämnade lite saker, sen gick vi ut en runda och köpte glass, var inne igen vid tio, så tyckte Catrin att jag skulle sova där, så de gjorde jag, vi kollade lite sex and the city och sen sov vi!
Idag på morgonen skulle Catrin upp och springa och orkade inte ens öppna ögonen bara svarade ja när hon sa att jag skulle öppna porten när hon kom hem sen igen, så jag somnade om, gött! Sen så käkade vi lite frulle och jag åkte hem, fixade lite här hemma, sen va de dags att hämta barnen!
Åkte ner till Marie vid sex, så satt vi och snackade, fick värsta allergin, usch hatar de, sen kom Malin och Linnea och hämtade oss, åkte först hem till mig och bytte skor, sen ner och lämna bilen hos Malin, sen samlades alla i parken, började spela lite kubb, va så nära att vinna, så sköt Linnea ner kungen, haha! Så vi loosade, sen skulle vi börja spela fotboll, men då kom en hund och snodde bollen, haha, så vi lekte lite med den så att den inte kunde fånga bollen, haha, sen de som ägde hunden va med på en fotbollsmatch, jag gjorde vårt första mål men sen va de dags för öl paus för mig så jag slutade på topp, haha, sen skulle vi leka en lek, man sprang till en pinne sen snurra 15 varv och sen springa tillbaka, hahah! sen snackade ci lite och sen va de dags att dra oss hemåt, en mycket trevlig kväll :D

Så god natt folkens!!


Kommentarer
Postat av: Hullten

Ja, jisses vad tiden går fort! Ett år liksom, hallå! Haha hur går det med oskar och kurt egentligen? Haha! Klockrenaste repliken! Eller, no please! När slutar du i Oslo?? Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback