Pappa!!

Lördagen startades med shopping, de va marknad nere på bogstadveien, men jävlar vad folk, man kom inte förbi nånstans, gick lite med Marie och de två barnen hon passade, men åkte de hem och jag tänkte skita i marknaden och gå ner till stan istället, när jag går där som mest och filosoferar så tar någon tag i min axel, gud vad rädd jag blev, där stod Lisa i allt vimmel av folk, och jag glad blev jag :D Vi gick iaf ner till stan, där de blev inhandlat en klänning, sjal, vin, öl och cola :) Kvällen va räddad :D  Gick runt lite där, sen fick de bli lunch på oslo city, och så väntade vi på att Catrin skulle sluta, vi gick hem, genom marknaden som Catrin hade missat, tog ett varv på bondens marknad med, där va de en massa smakprov på alla stånd :) Mätta och belåtna gick vi hem till catrin och lassade av lite saker, sen hem och fixa sig för att sedan pysa ner till Catrin igen, gick och köpte lite dipp, morätter, selleri och chips :) jag sen va de dags att börja dricka, skulle på inflyttningsfest klockan åtta, men satt och pratade en massa och vi kom inte ut förrens vid halv två, oops, hade redan missat festen :/ så vi gick ner till stan, gick åp fridays, äntligen musik som jag gillar :D Sen hem, att alltid hemvägen ska vara den roligaste, haha, efterfest på tak och bandana gänget :) haha!!! Bagarna som redan hade stigit upp när vi var på väg hem uppskattade nog våran sång :D hahah!!!

På söndagen sov vi till ett, sen käkade vi lite frulle och sen¨åkte jag hem, passade barnen lite, ja och sen va de läggdags, va himla trött!!

Igår var jag pigg som bara den på morgonen, ovanligt :) cyklade med Henrik till barnhagen, fixade lite här hemma, sen åkte jag ner till stan, fixade ett ärende på banken, hämntade ut Henriks ryggsäck på t-banan, köpte en universal fjärkontroll till dvd, (försökte att fixa den idag, men mitt tålamod va inte på topp ) två hårband och baguette på delli, mm min favvis :) Snackade lite med Catrin, extra knäckte till på delli, haha, hällde på mjölk i kaffemaskinen, sen hem, hämtade barnen, fixade spagetti och köttfärsås :)
Sen va jag och Henrik lite ensamma hemma, kollade på pippi, de va längsen!! Så kom Yvonne hem, hon hade varit på Ikea, så vår kväll va att försöka få ihop sakerna hon hade köpt, att allt ska vara så komplicerat, haha!
Sen så ringde mamma, pappa hade fått åka in till sjukhuset, han hade varit helt konstig hela dagen, kankse att de va nån blödning?! hm, lite svårt att somna, men till slut gick de, hade en  himla konstig dröm, så fick kolla när jag vakande ifall den va sann, men de va den naturligtvis inte, haha! Sen så ringde mamma och sa att de fortfarande inte visste va de va för fel på pappa, men han va iaf kvar på sjukhuset de skulle röntga och ta mer tester idag, tror jag att de va!!
Idag ska jag jobba i barnhagen, mellan halv elva och halv tre :)
Sen blir de träning ikväll :)


Kommentarer
Postat av: Hullten

Massa fest ska det bli! jag slutar den 6 juli. :( skulle bara stanna till 29 juni men det blev en vecka till.. Men maj går fort o sen är det bara juni typ.. Får väl ligga ute i trädgården och sola hela dagarna.;) haha ja och vet du vad, nu är klockan lite efter 13 haha puss

2007-05-08 @ 13:42:53
Postat av: Hullten

Massa fest ska det bli! jag slutar den 6 juli. :( skulle bara stanna till 29 juni men det blev en vecka till.. Men maj går fort o sen är det bara juni typ.. Får väl ligga ute i trädgården och sola hela dagarna.;) haha ja och vet du vad, nu är klockan lite efter 13 haha puss

2007-05-08 @ 13:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback