Valborg!

Måndag: Jobbade i barnahagen, sen hem och laga lite mat till barnen och sen göra sig iordning! Åkte ner till Catrin vid sex så kom Lisa, med denna gång en kund korg, haha, gick iaf och handlade lite och sen gick vi till parken och mötte upp de andra, sen kom alla lite eftersom, men till slut va hela gänget samlat, grillade och hade de mysigt, och de va inte alls kallt :D satt där till elva halv tolv nån gång, sen skulle vi gå in till majorstuen, så snackade vi med några russar, så de sa att de kunde köra oss, och vi satte oss i russbussen, så nu har man åkt sån med, haha, aja iaf så åkte vi ett tag och helt plötsligt såg jag min väg jag bodde på, vi var på väg till tryvann, aaa va faan tänkte vi och hoppade ur och snackade med en annan som skulle ner till stan så vi åkte med de ner andra gången vi åkte russbuss, haha! Sen när vi va i stan är minnet inte så bra, haha, gick iaf en till en, tog sönder ett glas, haha, och minnet är inte bra asså, vid tre ringde jag till Catrin och sa att jag va på väg till henne, så gick jag hem och sov och berättade hela min kväll för henne!

Tisdag: Klockan ringde vid nio och de va dags att gå upp, drog med mig Catrin hem till mig, så passade vi barnen och Catrin berättade allt jag hade sagt om min kväll på natten, haha, fick mig några goa skratt, tänk att jag kan va så rolig ibland :P Efter att vi hade passat barnen gick vi ner till stan som tog typ 1 timme, gött och solen bara stekte :D Gick till bislett kebab och köpte en varsin, gud så stora, hade ont i magen efter, sen mötte Bella oss så satte vi oss i parken och spelade alfabet, ingen visste hur man gjorde så vi hittade på haha! Sen gick Catrin och tränade och jag hämgde med Bella hem lite, mötte Catrin sen och så var vi ute och gick och tog en glass och snackade! Vid tio tog jag t banan hem och somnade hur snabbt som helst!

Idag: Var sjukt trött i dag på morgonen, gick iaf upp och fixade med barnen, sen har jag städat och blev precis färdig, nu ska jag ut och springa lite, sen blir de solning för min del :D På med bikinin och sola!!


"Jag är jävligt nyknullad"


Kommentarer
Postat av: hullten

Du är alltid lika rolig :D

2007-05-04 @ 13:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback