Veckan som gått!

Har inte skrivit ¨på länge nu ;/
Tisdag, onsdag och torsdag var de bara jobb, och lite träning!!

Fredag: Jobbade lite  i parken, sedan hämtade jag Maren och Henrik och åkte in till stan och lämnade av de hos Yvonne, så gick jag till Catrns jobb, köpte en baguette och satte mig med ipoden och lyssnade på musik en timme tills hon slutade, gick sedan hem till henne, bytte om och sen va de dags att å och träna, mötte sophie, gick på aerobicen, sen hem och lämna saker hos Catrin, och väntade på Frida, sen gick vi och handlade och hem till Lisa, som, hade lagat sjukt god mat :) Satt och käkade i sängen alla och hade de mysigt, sen kom vi på att vi skulle spela "värsta språket" haha, jag och catrin i samma lag för man kunde bara vara fyra på de, ingen kom på hur småländska lät, och sen hade jag bara de i huvudet, de gick inte att få bort, haha, men vi vann såklart :) sen fick vi kaffe med glass och grädde i, mm smaskens! Gud vilket härlig kväll de va :D Gick hem vid halv tre, tre, sov på Catrins soffa, eftersom att Frida tog min plats i sängen jämte Catrin, haha!

Lördag: Catrin kom in och väckte mig vid nio och sa att hon skulle gå, så jag gick och la mig jämte Frida, sov till elva, gick upp och fixade frulle till mig och Frida, k'kade lite, sedan mötte jag Catrin på sats, tränade, de va sjukt varmt, och kul :D Sen hem, duschade och fixade mig lite, sen ner till stan igen och mötte Catrin och Frida i frogneparken, gick runt lite, gick och köpte glass och satte oss på aker brygga, sen kom lisa och vi satte oss lite o slottsparken, sen hem till catrin, de va catrins och fridas tur att fixa maten, så jag och lisa la oss och kollade på sex and the city lite, sen va de dags för mat, och sen eurovision, låten va väl helt okej som vann! Ukrina va grymma, haha!! Men de va bara jag som var vaken när vinnaren preseterades, alla hade somnat, haha! Lisa och Sohpie gick hem och jag tog åter platsen på soffan!!

Söndag: Klockan ringde vid nio, bara pallra sig iväg till t banan, jobbade i fyra timmar, sen ner igen, tränade, åt mat, skulle kolla på film, första dvd hade ingen ljud, så vi tänkte kolla på catrins dator, men där fick vi ingen text alls, vårt sista hopp var dvd på susans rum, vi gick in och de funkade, men de va svart vitt, haha, och texten va efter och stämmde inte alls med vad som sa, efter en stund kom ljudet före de hade sagt nått, helt sjukt, helt plötsligt kom Lisa med :D Åkte hem vid halv elva och sov :D

Idag: Hm vakande vid halv sju, körde barnen till skolan, sov lite, fixade lite tvätt, käkade lite, strök lite, slappade, deras bestefar skulle hämta barnen så de behövde jag inte göra, lagade mat, fisk pinnar, ris och sås :D sen va jag och henrik ensamma hemma, lekte lite och kollade på barnprogram, ja sen har jag bara snackat lite med mamma på msn och snackade med sara i telen :D Och nu snart ska jag sova!! :D

Om 4 dagar ska jag åka hem igen, har inte varit hemma på 2 månader nu!!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Måste ses när du kommer hem! =D =D Puss <3

2007-05-17 @ 15:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback