Måndag!

Om man kankse skulle börja skriva i bloggen igen :D
Jobbat idag mellan 9-14, rätt så skönt! Efter de så gick jag in till djuraffären och köpte mig en (eller heter de ett?) marsvins bebis, så liten och söt va den :D Och de andra marsvinet här hemma blev sjukt glad att få en liten kompis, känner mig som en liten 10-åring, haha! men va faan
 
På söndag blir man ett år äldre, 20 år, härligt! Så de blir fest på lördag!!
Imorgon efter jobbet ska jag hem till sara och sova hos henne, min älskade Sara!! Saknat henne lite faktiskt!!

Nu ska jag och sis åka till Mange och Andre och hälsa på lite, film kankse?! Ja vem vet...

Kommentarer
Postat av: Sabina

Ååh ett bebismarsvin,hihi! ;D

2007-11-08 @ 13:26:35
Postat av: Sofie

... hihi en marsvinsbebis och ett bebismarsvin :D wiiie!
Har missat totalt att du har börjat blogga igen! Eller ja, två inlägg :D Wiie !! :D Alla börjar blogga igen, gotte! :D
Pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback