Torsdag!

I tisdags efter jobbet åkte jag till Sara, hon hade lagat mat åt oss, så de blev makaroner köttbullar och rödvin, haha, bra kombination :P sen kollade vi på tv och käkade nachochips och salsa, och drack vin! Urmysigt!!
Igår va de jobb igen, gick bra, plockade upp handukar hela dagen, trist! Men blev klara med stängningen kvart över igår med, jag är väl bäst på att vara jour :P haha!
Sen hem till Johanna för att kolla på tv, som många andra onsdagar! Känner att mitt liv är på rutin nu på vissa dagar, film med mange på söndagar och tv tittande på onsdagar hos johanna! men jag klagar inte! :)

Mellan den 29dec och den 5jan, befinner vi oss i sälen, ska bli fett najs! Egen bil upp och allt, vi kommer rocka!

På lördag är de fest, här ska firas att man fyller 20 :)

Ligger fortfarande i min lars winnerbäck tröja i nickolinas säng, kankse inte ska klä på mig idag, bara slappa?! ja vem vet...

Nu ska jag gå ner och göra nickolina sällskap vid tvn!

Kommentarer
Postat av: Nickolina

haha jag hade somnat vid teven ;) haha

2007-11-09 @ 11:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback